neděle 15. listopadu 2015

229. DD zase doma

Tento týden jsem strávila se svou nejstarší sestrou na chatě u strejdy Mirka na Hradištku. 
Hlavní náplní návštěvy bylo seznámení a ovládání programu pro genealogy, nainstalování programu do našich notebooků a převedení už zjištěných dat. 
Strejda se ji věnuje už od mládí. V době kdy ještě nebyla data digitalizovaná jezdil do Státního oblastního archivu v Zámrsku a na  farnosti.
Strejda Mirek nás čekal na Smíchovském nádraží. Tam jsme si zašli na oběd.
Dál jsme jeli autobusem. Hradištko
Už jsme u chaty.
Mirek nám dal dárky. Míla dostala matici do počítače. Míla kdysi pracovala v Prametu, kde se matice vyráběly. 
Já dostala kuchařku. Tou mi Mirek udělal mooooóc velkou radost.
Mirek nás školil poctivě. Na vaření nebyl čas. Chodili jsme na oběd, protože bylo potřeba se trošku nadýchat čerstvého vzduchu.
Ve středu jsme zašli pod kopec do restaurace kterou jsem jako dítě znala jako U Guláška.
Ve čtvrtek jsme zašli na Pervidlo.
Na pátek jsme si objednali U Guláška husu.
Bylo pěkně, tak jsme se šli projít po chatové osadě.
Jsou tam velké kontrasty. Novostavba.
Vedle stojí.
Byli jsme se podívat na chatu, kde jsem jako dítě potkávala Štěpánku Haničincovou.
Měli jsme i návštěvy. Ve středu se zastavil za námi Přemek. Byl pracovně v Krušovicích, tak to neměl daleko. Zapomněl na chatě bundu s peněženkou, tak jsem ve čtvrtek ráno musela na poštu, poslat mu aspoň peněženku s doklady. V pátek ji dostal.
V pátek se zastavila Mílina dcera s rodinou, která bydlí nedaleko ve Zdicích.
V pátek se zastavila sousední chatařka Marcela se kterou jsme tam trávila prázdniny.
Moc rychle to utíká a byl tu odjezd.
 Jedeme autobusem z Hradištka na Smíchovské nádraží.
Vlakem jedeme na Hlavní nádraží.

Už jsme ve vlaku. Poslední záběry.
Oprava historické části.

2 komentáře:

  1. Pááni .... máš aktivní život:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, to se jenom zdá. Mám kamarádku, která má každý den něco a domluvit se s ní na vínko je problém.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda