sobota 7. listopadu 2015

226. DD pošmourná sobota

Před chvílí jsme přišly z divadla. Laďa se dnes toulal s kamarády po horách a teď se baví při kytaře ve Vápenné. Tak jsem vzala do divadla sestru. Byly jsme spokojené, chvilku jsme poseděly u vínka.
sama doma, počasí nic moc, tak jsem se pustila do žehlení. Při žehlení povlečení jsem trošku propadla nostalgii. Damašek s kafíčkem jsem dostala od maminky když mi bylo 18 let. Damašek dlouho ležel a čekal až se vdám. Povlečení z něho maminka ušila asi před 25 lety. Je stále moc pěkný.
Včera jsem dostala chuť na sladký. Tak jsem si vzpomněla na recept od kamarádky Ireny a usmažila jsem si bramborovo-jablečné placičky se skořicí.
Výborný jsou i se zakysanou smetanou a marmeládou.
Ve čtvrtek jsme vyrazili s mladýma do restaurace na tatarák oslavit Karla.
Samozřejmě jsem si vzala nové boty a kabelku. Měla jsem úspěch.

4 komentáře:

  1. Alenko, žehličku bych měla taky vytáhnout :o(,jak nevyžehlím hned....
    Kultura, vínečko, dobrota, oslava. No a ty boty...pěkná barva.
    Měj hezkou neděli, u nás opět svítí :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ViJo u nás je dnes taky slunečno, určitě mě to vytáhne ven.

      Vymazat
  2. No tataráček! ... a placičky... tak, a teď si musím jít něco dát. Je skoro 23:00... To mi nedělejte:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, to je lepší hned jít do postele a zaspat to.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda