úterý 20. října 2015

214. DD dárek

Karolínka v neděli už bude mít rok. V pátek budeme slavit, tak jsme zajeli koupit dárek.
Snad se bude Karolínce líbit. Určitě budou nadšený rodiče. Dárek je pěkně hlučný.
K obědu jsem si uvařila kuřecí s brokolicí.

6 komentářů:

  1. Pěkný dáreček Ali:-) Já naší holce slibuju bubny ... prý nás vystěhuje do sklepa:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HA,ha Taky jsme koukali na sadu bubínků, ale to nás mladí asi přerazili.

      Vymazat
  2. Alenko, tak jsem si u tvého dárečku zavzpomínala. Když byla vnoučata malá, tak měla něco podobného, byly tam zvuky zvířátek a mašinky a tak. Dodnes slyším, jak Terezka hopsá a stále pouští dokola a říká: Mašinka, mašinká,....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, jsem zvědavá jak se ji bude líbit. Malá na všechno děla tany , tany.

      Vymazat
  3. Alenko to bude doma veselo :o))))
    Mě j se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda