sobota 17. října 2015

212. DD bolavé tělo

Dnes mě bolí celé tělo. Nemůžu se už ani chodit a ani se ohnout. Od rána jsme byli na zahrádce. Před týdnem vše bylo krásně zelený, dnes jsem sklidila poslední úrodu, vytrhala rostliny a pozemek připravila na rytí. Mladší syn mi slíbil, že poryje. 
konečně jsme očesali jablka.
tak krásná a veliká máme letos poprvé.
Urodila se i kdoulová jablka.
U kafíčka
jsem udělala pár růžiček z javorových listů na věnec pro Klárku.
Udělala jsem jich víc, aby nechybělo. Na věnec je asi přidělám až zítra, musím na chatu pro tavnou pistoli.


Už topíme v krbu a potřebujeme dřevo, které už tři roky schne na zahrádce, tak nám na převoz  kamarád půjčil dodávku. Naštěstí nám přijel pomoct Starší syn. Bez něho bychom to dnes nezvládli. Dřevo jsme museli vytáhnout nahoru do patra.

2 komentáře:

  1. Pilní jste byli :o) a jablíčka máte malovaná. Hezkou neděli přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji. Jablíčka jsou uložená ve sklepě, Musí ještě dozrát.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda