čtvrtek 17. září 2015

200 DD v Praze

Jedeme se sestrou na pohřeb do Prahy. Odjíždíme raději dřív, aby nás nezaskočilo nějaké zpoždění. Máme dost času, tak jsme se rozhodly, že na Olšanský hřbitov půjdeme pěšky.
naše první zastávka byla na Václavském náměstí.
Pak už směřujeme přímo na Vinohradskou ulici. Míjíme dřívější parlament, dnešní Národní muzeum. Neodola jsem a vyfotila Hlavní nádraží.
Vinohradská ulice je velmi zajímavá. Jsou tu zajímavé obchody. Zaujal mě rekonstruovaný Pavilon.
Římskokatolický kostel Nejsvětějšího Srdce Páně stojí na pražském náměstí Jiřího z Poděbrad. V roce 2010 byl tento kostel zařazen mezi národní kulturní památky.
Rozloučení se konalo v Nové obřadní síni.
Se strejdou Mirkem, sestrou a sestřenicí.
S Mirkem jsme šli na oběd. Na hlavní nádraží jsme už raději jeli metrem. Mirek nás doprovodil až na nádraží.
Zjišťujeme z kterého nástupiště jede vlak.
 Pohled do staré budovy.
Mirek nás vyprovodil až k vlaku.
Nedalo mi to a zjistila jsem, že jsme šly asi 3,5 kilometrů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda