pátek 3. července 2015

170. DD před dovolenou

Ve středu přijel Vašek posekat trávu kolem chalupy. V 17 hodin mě Ježek vystřídal, počkala jsem až Vašek doseká a jeli jsme domů. Začal blázinec před dovolenou. Navíc v pondělí Laďa dovezl nový nábytek do obýváku. Sedačka a pár krabic je v obýváku, prostě skladiště, ale před odjezdem na dovolenou to nebudu řešit. Musím honem vyprat, vyžehlit, uklidit garsonku, protože ve čtvrtek přijede Kájův známý a bude tam bydlet celé prázdniny. Navíc před dovolenou jedeme na svatbu synovce.
Musím vymyslet do čeho dáme dárek pro novomanžele (peníze). Nakonec jsem vymyslela, že je dáme místo fotky do fotorámečku. Proběhla jsem celé město, než jsem našla takový, který se mi líbil.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda