pátek 3. července 2015

170. DD před dovolenou

Ve středu přijel Vašek posekat trávu kolem chalupy. V 17 hodin mě Ježek vystřídal, počkala jsem až Vašek doseká a jeli jsme domů. Začal blázinec před dovolenou. Navíc v pondělí Laďa dovezl nový nábytek do obýváku. Sedačka a pár krabic je v obýváku, prostě skladiště, ale před odjezdem na dovolenou to nebudu řešit. Musím honem vyprat, vyžehlit, uklidit garsonku, protože ve čtvrtek přijede Kájův známý a bude tam bydlet celé prázdniny. Navíc před dovolenou jedeme na svatbu synovce.
Musím vymyslet do čeho dáme dárek pro novomanžele (peníze). Nakonec jsem vymyslela, že je dáme místo fotky do fotorámečku. Proběhla jsem celé město, než jsem našla takový, který se mi líbil.

2 komentáře:

  1. Ten nábytek máte skutečně moc pěkný. Něco podobného bych si chtěl doma taky zařídit, ale zatím nějak nezbývají peníze. Chuť by byla, ale finance nejsou. :) Na druhou stranu se taky té rekonstrukce trochu bojím, protože přesně to skladiště v rámci jedné garsonky, to je pro mě jako pedanta a puntíčkáře největší strach. .D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nábytek je fakt moc pěkný, to bych si taky nechala líbit. Ale jako já si nestěžuju. Zrovna vloni jsme vybírali rohové sedací soupravy a našli jsme fakt jednu pěknou s koženkou. Jen teda nemám odvahu nechat tu koženku zářit, tak přes ni mám vždycky položené různé přehozy, aby se materiál neodřel. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda