středa 1. července 2015

169. DD na Rapotínské Samotě

Na Samotu jsme dorazili až kolem páté hodiny. Z chaty jsme honem jeli domů, naložili do auta spacáky, jídlo a oblečení vhodné na Samotu. Kamarádi nás netrpělivě očekávali. Byli unavení o víkendu připravili stanovou základnu. Ve středu odpoledne nás vystřídají.
Podvečerní siesta.
Naše spaní
Ráno Laďa odjel do práce a až večer kolem osmé se vracel. Přes den mi nevadí, že jsem sama, ale v noci bych se bála.
V pondělí jsem si prošla les, jestli nerostou houby. Našla jsem jen pár lišek. Během dne jsem umyla hrnce v kuchyni a vydrhla jídelnu. Relaxovala jsem u knihy.
V úterý hned dopoledne jsem se pustila do úklidu chalupy.
Růžovka a kuchyně to potřebovala.
Odpoledne jsem se vydala na vycházku kolem Borůvkového kopce. Vydala jsem se levým rohem po neznačené stezce až na druhé straně kopce jsem narazila na modrou.
Pak už jsem šla po modré.
Vyšla jsem v pravém rohu. Tábor byl v pořádku.
Ve středu jsem šla natrhat borůvky pro Karolínku.
Zašla jsem na tábořiště.
Před rokem jsem se na Samotě pustila do čtení detektivky Sněhulák a přečetla jsem ji do půlky a vrátila jsem se k ní až zase na Samotě. Začala jsem ji číst znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda