pátek 19. června 2015

164. DD náročný pátek

Někdy se stane, že je těch akcí moc a jak je zvládnout?
Dopoledne jsem honem uklidila věci, které jsem vystěhovala z obyvákové stěny, která bude nahrazena novým nábytkem. Už teď mám hrůzu kam to všechno dám. Už jsem vyřadila pytel oblečení.
Potom jsem sedla na kolo a jela na zahrádku. No jela, v jednom úseku kolo strkám do kopce a vydatně funím. Radostná je cesta zpátky.
Zvládla jsem vyplet pár záhonů a posbírat úrodu.
Laďa přijel přímo z práce a pustil se do práce. Fazole jsou už veliký, tak bylo potřeba natáhnout provázky. Sestra je už má natažený.
Úrodu jsem naložila do auta, sedla jsem na kolo a jela na Tyršův stadion. Pozvali mě na Sportovní den Metry. 

Udělala jsem pár fotek, poklábosila s bývalými spoluzaměstnanci a spěchala domů. Jedeme na chatu.
Honem pobalit věci, nachystat vaření na víkend a vzít si sklenice na jahody, které ještě musím zpracovat. Rozhodla jsem se, že udělám jahodový čaj. Ještě jsem ho nikdy nedělala, tak jsem zvědavá jak to dopadne.
Zapomněla jsem vzít citrony, tak musí stačit pomeranč. Uvařeno, je to pět skleniček.
RECEPT
1 litr jahod
4 jablka
1 pomeranč
3/4 kg cukru
1 vanilkový cukr a troška skořice
rum(nebo jiný alkohol)
Všechny suroviny kromě rumu dáme do hrnce, promícháme, ovoce pustí šťávu. Vaříme půl hodiny před vypnutím nalijeme trošku rumu. Nalijeme do skleničky, uzavřeme a skleničku položíme na víčko, po 10 minutách můžeme otočit.
Až když jsem plnila poslední skleničku, tak jsem si uvědomila, že jsem tam nedala alkohol, tak jsem aspoň do této nalila trošku pálenky.

4 komentáře:

  1. Parádní úroda a super program dne.Krásné léto, Kája.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda taková úroda na jedno sebrání .... paráda. TEn salát se mi moc líbí.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, jahody jsem zpracovala. Uvařila jsem jahodový čaj, měli jsme knedlíky a ještě mačkané jahody. Salát je výborný, hodně křehký.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda