pondělí 15. června 2015

162. DD tapetujeme

Na chatu mě v pátek odvezla Klárka. Laďa má akci s volejbalisty. Karolínce moc chutnaly lesní jahody a třešně.


důležitý je dobře si utřít pusinku
po trávě nám běhala veverka
Navečer přijel Přemek se Sandrou. dovezli špekáčky. Strávili jsme příjemný večer. Odjížděli o půl desáté. Poprvé jsem spala na chatě sama.
Ráno dorazil Laďa, to už jsem byla po snídani. Dali jsme si kafe a pozorovali dění na zahradě.
Bylo tak strašný horko a dusno, že jsme se rozhodli pro tapetování.
K obědu jsem upekla králíka po vlámsku. recept jsem objevila u sestry.

Večer přišla bouřka.
Snídaně na terase. Ještě za svobodna, což je víc jak  před 35 lety, jsem si koupila dřevěný tác. Nikdy jsem ho nepoužila až teď na chatě, je v permanenci.
Pokračovali jsme v tapetování. Mám ráda bílou.
Nebylo už takové horko jako v sobotu, ale stejně jsem si šla zaplavat na koupaliště. Užila jsem si to, krásná příjemná voda.

6 komentářů:

  1. Mě běhat po trávě veverka, stopuju jí až do lesa:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych asi udělala taky, ale utekla na sousední zahradu.

      Vymazat
  2. Alenko to jsou pohodové a krásné fotečky :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji. Karolínka je opravdu pohodová.

      Vymazat
  3. Teda chatička světlou tapetou pěkně prokoukne a rozsvítí se. A malá je kouzelná :o).
    Přeji krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Dnes jsme dali nábytek na místo a vypadá úplně jinak. Jsem spokojená.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda