čtvrtek 11. června 2015

161. DD první zavařování

Po víkendu jsem byla hodně unavená. Ráno mě hned překvapila sestra. Dovezla mi Oskavský zpravodaj, který se tentokrát věnuje Bedřichovu.
Už tradičně jsme šly s Janou na bez. 
Je velký sucho.
Na zahrádce jsme si opekly špekáčky u Marušky, která navečer dorazila.
Z bezu jsem uvařila sirup.

Blíží se dovolená. Sešli jsme se před dalším Tour de Knajp, tentokrát jedeme do Lednice.
Nechyběla vycházka s Karolínkou.






Posbírala jsem jahody a uvařila džem.

2 komentáře:

  1. Já letos využívám jen mrazák, na zavařování už nemám sílu:-) Pak jen vytáhnu pytlík, vysypu do pekárny a mám trochu marmelády hned:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad. Hlavně, že máš velký mrazák. Já mám malý a pořád plný.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda