neděle 17. května 2015

153. DD návštěvy na chatičce

Dnes má svátek Přemysl. Pozvala jsem je na kafe. Vzala jsem na chatu remosku. Poprvé na chatě peču, jednoduchou buchtu s rebarborou. Sandra má ráda rebarboru.
RECEPT je na bábovku, ale proč to nezkusit.
 Mám ho v sešitě už hodně let a pekla jsem podle něho poprvé
1 šlehačka
1 sklenička mletého cukru.může být i krupice
2 skleničky polohrubé mouky ( v receptu je hladká)
2 vajíčka
1 prášek do pečiva
1 vanilkový cukr

Nejdříve si připravíme rebarboru. oloupeme ji a nakrájíme na špalíčky. 
Ušleháme vejce s cukrem, potom vlijeme šlehačku a vyšleháme. Nakonec vmícháme mouku s práškem do pečiva. Těsto nalijeme do vysypané formy. Na rebarboru vysypeme vanilkový cukr a promícháme. rebarboru rozprostřeme na těsto a dáme péct.

Kolem poledne se mladí zastavili na kafíčko. Buchta měla úspěch.
Laďa betonoval.
Jde to pomalu, aspoň mě se to zdá, ale nesmím to říkat nahlas.
Vzala jsem na chatu nabíječku, tak jsem si užívala sekání s akusekačkou. Dosekala jsem všechno, kam se nedá zajet se sekačkou.
V neděli zase Laďa betonoval. Měla jsem nachystaný maso na grilování, ale nebyl čas, tak jsem ho udělala na pánvi. Po obědě přijeli mladí. Klárka dovezla rebarborovou buchtu na způsob hraběnčiných řezů, byla zajímavá.
Když svítilo sluníčko, bylo teplo, tak si mladí užívali na trávě. 
Rodinná idylka.
S babičkou

6 komentářů:

  1. Není malá celá babi ??????? Hodně zdraví všem, důchodka Milada Milky

    OdpovědětVymazat
  2. Pááááááááááááni, Karolínka roste jako z vody. Je to fešanda. I babičce to sluší s tou malou rošťandou.

    OdpovědětVymazat
  3. Kráásné miminko, pochopitelně babička taky. Ale rozesmála jsi mne tím, jak to betonování jde pomalu, ale nesmíš to říct nahlas. Něco mi to připomíná....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jojo, chlapi jsou v něčem dost podobný.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda