pondělí 30. března 2015

128. DD bláznivé počasí

Dnes bylo aprílové počasí. Vycházela jsem na vycházku a svítilo sluníčko, během chvilky padaly kroupy, hřmělo a zase svítilo sluníčko.
Potom pršelo
pole se už zelenají

Od Bludova se blížilo černo
Raději se vracím. V pozadí Jeseníky.
Nad Šumperkem je ještě celkem jasno.


Černo se rychle blíží. Začaly padat kroupy a silně foukat. Raději jsem se rozběhla.
Dopoledne jsem odnesla účetní poslední podklady pro výpočet vyrovnání daně.
Včera mi Přema se Sandrou donesli šicí stroj,abych mohla ušít potahy na křesla. Chtěla bych do Velikonoc zvládnout ušít potahy uplést kobereček.

4 komentáře:

  1. U nás bylo hůř .... kroupy, vichr, i bouřka se přihnala:-) Na procházku to tedy nebylo:-))

    OdpovědětVymazat
  2. U nás to bylo včera taky takové :-) a teda plánů do Velikonoc je víc než dost, jsem zvědavá na výsledek :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda