čtvrtek 19. března 2015

121. DD procházka parky

Dnes jsem se s Karolínkou vydala na procházku po městských parcích.
Moje kroky vedly k Jiráskovým sadům neboli Barborce, park je teď v rekonstrukci
Potom moje kroky vedly do sadů 1. máje


Ve Smetanových sadech mě už bolely nohy, tak jsem si na chvilku sedla na lavičku.
Když jsme dorazily k domovu, Karolínka ještě pěkně spala.

12 komentářů:

  1. To se malá má..hne bych s ní měnila. A krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná procházka. S kočárkem a milou společnicí to jde samo :-) Karolínka je rozkošná

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, máte u vás pěkné parky. Karolínka je hezoučká. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, už se těším až dodělají park u Barborky. V poslední době se město snaží dělat pěkná dětská hřiště.

      Vymazat
  4. Alenko to byla krásná procházka s malou princeznou ♥ je u Vás hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Ali, to musela být příjemná procházka ..... Karolínka je nádherná !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm .... to jsem se s tebou pěkně prošla:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda