úterý 10. března 2015

117. DD vycházka na zahrádku

Dnes je opět krásný sluníčkový den, tak jsem si uvařila kafe do termosky, vzala rohlík a s Karolínkou vyrazila na zahrádku.
Poslední zbyteček sněhu.
Uklidila jsem před chatkou, vyndala jsem už lavičku a vypila jsem si tam první kafe.
Karolínka spokojeně spala v kočárku
Sad je samý krtinec
Zpátky jsem šla horní cestou kolem Koliby.
Pohled dolů na bývalé sanatorium
Klapperothova manufaktura - Manšestrová manufaktura byla založena v roce 1785. Její základy spočívaly již ve staré tradici řemeslnické textilní výroby, která v 18. století přecházela od cechovních výrobních forem ke kapitalistické manufaktuře. Výrobky šumperských tkalců plátna, plyše a trippu dosahovaly tak vysoké úrovně, že soustřeďovaly pozornost obchodníků z širokého okolí.
V současné době je budova někdejší manšestrové manufaktury v téměř dezolátním stavu. Je v soukromých rukou a slouží jako obytný dům. Pro veřejnost je tak nepřístupná.

4 komentáře:

  1. Alenko, ta vaše princezna je nádherná..přeji krásné sluníčkové dny a hlavně bez bolestí! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko děkuji. Malá je má princezna a dělá nám radost.
      Bolesti pomalu, ale ustupují.

      Vymazat
  2. Jů.... asi se k vám nastěhoval krtek s celým příbuzenstvem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nemluv, je to hrůza. Jediné štěstí je, že se nepustili do trávníku před chatkou, to by Laďa nepřežil.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda