čtvrtek 12. února 2015

108. DD první večerní hlídání

Už se stalo pravidlem, že chodím na vycházku s kočárkem v úterý a ve čtvrtek.
Dnes jsem uvařila játrovou omáčku, kterou jsem slíbila Jirkovi. Vařila jsem ji poprvé a myslím, že se povedla. Dala jsem si ji se svítkem.
Vyzvedla jsem si kočárek a odnesla k Janě omáčku. Jana dnes se mnou nepůjde je nemocná.
Ještě se nedá vyjet s kočárkem moc daleko do přírody, tak aspoň kousek.
Nějak se necítím dobře, dala jsem si dokonce čepici.
Úterý
Dopoledne jsem vyrazila na procházku s kočárkem. Do přírody to kvůli sněhu nejde, tak jsem obešla město, podívat se co je nového. Vida pustili se do úpravy parku u Barborky.
K obědu jsem si dala hovězí perkelt ze včerejška.
Dnes poprvé večer hlídám Karoínku. Mladí jdou na představení Sex pro pokročilé - Rodena s Krausovou.
Karolínka byla moc hodná.
Potom přišla doba krmení a já nestíhala dostatečně brzo ohřát mléko. Karolínka dost hlasitě dala najevo, co si o tom myslí.
Po jídle spokojeně usnula.

2 komentáře:

  1. Můj vnouček se taky uměl přihlásit, když byl hladový :-)), teď ho budu mít na víkend, ale je to velký kluk (16 měsíců), tak to už je pohoda :-))Má prostřední dcera na tom představení byla a byla unešená :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16 měsíců, to už je veliký.
      Mladým se to taky líbilo.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda