pátek 6. února 2015

106. DD ples v divadle

Ještě ve čtvrtek jsme nevěděli jaké si vezmeme na ples masky. Laďa domluvil s Kájou, že si půjčíme kostým kněze a jeptišky. Dopadlo to tak, že Laďa jde za jeptišku a na mě zbyl kněz. Mám pocit, že z Ladi se stává transvestita. Moc ho baví oblékat se za ženskou.
V pátek jsem si ještě koupila kříž. Je trošku větší, ale to nevadí.
Hurá do večerního reje.
Moje hříšná jeptiška
ženský mu závidí vytvarované nohy

masky jsou nápadité
Letos místo ukázky divadelního představení byly taneční ukázky

dobře jsme se bavili
Dokonce i Jirka šel na taneční parket
vyhlašování tomboly. Letos jsme nic nevyhráli.
unavený obraz
ředitel divadla s manželkou vyhlásili nejlepší masky

1 komentář:

  1. Alenko je vidět z Vašich úsměvů že večer se vydařil a byl moc fajn :o)
    měj se krásně...
    Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda