sobota 17. ledna 2015

95. DD Závod se konal

Letos se konal už 30. ročník lyžařského běhu Patnáctka okolo Paprsku - stránky.
V pátek ráno mě Alena s Janou vzaly na Paprsek. Sněhové podmínky vypadaly dobře. Během dne se oteplilo a a začalo pršet. Sníh mizel před očima. Večer jsme byli bez nálady,stále sledovali teploměr a teplota stále byla nad nulou,  ale doufali jsme a chystali jsme závod. Nachystala jsem masky pro diplomy, webové stránky na výsledky.
V sobotu ráno kluci vyrazili do stopy. Závod se bude konat.
Nachystala jsem prezentaci. Měli jsme obavy, že bude málo závodníku a k našemu překvapení jich bylo 118.
Vyzkoušela jsem si tisk diplomů.
Naše zázemí na Palaši, kde Aljoša zpracovává výsledky a já tisknu diplomy s fotkami závodníků.
Muži jedou dva 9 kilometrové okruhy a ženy s dorostenci jeden. Stihla jsem i fotit, když muži vjížděli do druhého okruhu. 
Diplom
Celý den nestíháme jídlo. Společná obědovečeře. Jediná odměna pro organizátory.
Konečně z nás spadl stres a můžeme si zazpívat. Lukáš nám v podvečer dovezl Matýska a zůstal na chatě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda