neděle 28. prosince 2014

89. DD odpočinek

Dnes jsem konečně lenošila u knížky a televize.
Laďa dělal pořádek na půdě a v dokladech.
Vařit jsem nemusela, máme ještě dost jídla ze svátků. 
Potřebovala jsem odpočinek po včerejší práci. Byla jsem opět v pokladně kina. Lidí bylo dost, tak to pro mě bylo náročný. 
Dopoledne se stavila Věra s Petrem, tak jsem skoro nestíhala nástup ve dvě hodiny.
Mezi promítáním ve 3, 5 a 8 hodin jsem začala číst moc pěknou knížku. Dokonce jsem se i hlasitě smála.
Domů jsem se dostala kolem půl desáté. Opuštěný strom na točáku. 

3 komentáře:

  1. Alenko, díky za tip na knížku..už se taky těším, až bude čas na čtení..zatím se u nás střídají návštěvy, což je moc prima..na druhou stranu stojím pořád u plotny:o)), ale pak mi to naštěstí návštěva vynahradí..měj se moc hezky Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Take bych si prala lenosit u knihy a TV ale nejak to nejde .Nevihoda Vanoc v lete je ze vsechno dorzava a ja porad v kuchyni neco varim do zasob na zimu.

    OdpovědětVymazat
  3. Aleno díky za pozdrav k Novému roku. Vařit nemusím, mně naprosto stačí otevřít tvé stránky a Pavlov je na cestě. Tak hodně zdravíčka přeji i tobě!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda