úterý 23. prosince 2014

85. DD poslední nákupy dárků

Musela jsem pro balíček na poštu a na nákup. Už došly skoro všechny dárky. Ještě čekám fotoknihu. V pátek ji odeslaly, tak doufám, že zítra přijde. Jsem na ni moc zvědavá. Neodolala jsem a koupila jsem pro Karolínku panenku.
Laďa koupil kapry. Dlouho však ve vaně neplavali.
nedalo mi to a ozdobila jsem pár perníčků
Dodělal jsem pařížské rohlíčky.
Večer se stavila Jana. Předaly jsme si dárečky - dostala jsem kolekci ochucených sýrů a vymenily jsme si cukroví. Jana mi donesla pracny a odnesla si pařížské rohlíčky. Chvilku jsme poseděly. Obě jsme potřebovaly vysadit v tom vánočním chvatu.

1 komentář:

  1. Alenko,krásné a klidné vánoční svátky celé rodině. Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda