neděle 21. prosince 2014

84. DD 4. adventní týden

Tento týden pro mě byl opravdu náročný.
V neděli jsem doháněla to co jsem v týdnu nestihla. Umyla jsem okna. 
zapálila jsem adventní svícen.
 Večer jsem ještě upekla čokoládové bulky, které máme moc rádi. recept
Udelala jsem krém na pařížské rohlíčky. recept
Celý týden jsem chodila do bývalé práce. pomáhala jsem při inventuře. V sobotu jsem šla už na  sedmou.
V pět jsem přišla domů. Musela jsem si chvilku odpočinout a potom honem sprcha a nachystat se do divadla.
večerní divadelní prostory
Neodolala jsem a vyfotila jsem si zase pohled z okna
Podzimní košík jsem změnila ve vánoční

Upekla jsem základ pro pařížské rohlíčky
Byla jsem se podívat v bytě, který Kája předělává na garsonky. Má tam ještě hodně práce. Stále je to staveniště. V neděli dodělal práci obkladač, který bydlel u nás v podkroví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda