středa 10. prosince 2014

80. DD - na koncertě v Lucerně

Ráno jsme se sestrou nasedly na vlak a vyrazily za zážitkem - Koncert Jany Petrů a Věry Špinarové.
Naše první kroky vedly na Václavák
sestra zapózovala
stále Václavák nebo už na Můstku?
Na Národní třídě jsme si šly sednout na kafe a zázvorový čaj s mátou.
Cestou zpět jsme na Václaváku potkaly  herečky z Ulice
Šly jsme na Hlavní nádraží vyřešit Mílino zavazadlo. Zašly jsme do staré budovy.
Byly jsme překvapeny jak je opravená. Když jsme si ji prohlížely v roce 2011 při návratu z Turecka vypadala takto.
Když se setmělo, zašly jsme na Staroměstské náměstí
prolédly jsme si vánoční výzdobu

Hodinu před koncertem jsme zamířily do Lucerny. Ještě skoro prázdná Lucerna. 
Potom praskala ve švech.
V 19 hodin koncert zahájila Věra Špinarová
Petra Janů s ní zazpívala duet
Věra byla fantastická. Byl to zážitek.
Po půlhodinové přestávce vystoupila Petra Janů.
Petra byla vyníkající, ale mě uchvátila Špinarka
Neviděly jsem konec koncertu. V deset jsme opustily sál a šla jsem na poslední vlak, který mi jel. Sestra zůstala v Praze. Spala u naši sestřenky. V Zábřehu mě v 1 hodinu čekal Laďa, jinak bych se domů dostala až v 5 ráno.

2 komentáře:

  1. Krásný zážitek .... nádraží jsem taky viděla před týdnem ,ale dálková autobusová doprava Holešovice za to stála ..děs :-)...

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda