čtvrtek 27. listopadu 2014

69. DD věnec na dveře

Dnes jsem měla nabitý de. Pořád se něco děje. Po dlouhé době jsem zase zavítala na Vandrbarák. K mému překvapení tam bylo dost lidí. Atmosféra jako před lety. Po dlouhé době tam byl Eda a hrábl do strun kytary. 
Klárce jsem slíbila věnec na dveře. Dnes jsem se do něho pustila.
Nejdřív jsem tam dala i chryzantému, ale zdálo se mi to moc, tak jsem ji oddělala.
Odpoledne volal ředitel kina, že se mnou počítá. Už mám termíny služby na pokladně. Bude to každou druhou sobotu v měsíci.
K obědu jsem spotřebovala poslední mangold. Udělala jsem ho jako špenát k pečenému keřeti a bramborovému knedlíku.
Ráno jsem byla u fyzioterapeutky a potom jsem šla do práce. Inventura se blíží, tak už mám připravené pracoviště.

2 komentáře:

  1. Věnec vypadá skvěle a oběd ještě líp:-)
    A to ještě při těch nabitých dnech chodíš do práce?? Týý jo, to jsi fakr dobrá:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko věnec je krásný a to mě nedělej takové chutě ted navečer :o)))) Měj moc hezký víkend a at inventura jde hladce...Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda