sobota 22. listopadu 2014

66. DD sama doma

Ráno Laďa odjel na podzimní putování. Z Ramzové přes Pet​říkov, kolem Brousku na Smrk k Nýznerov. Vodopádům- do Vápenné. Kdyby mě nezlobily ty záda, tak bych jela za nimi do Vápenné vlakem. Volal mi kamarád Perla, který má taky zdravotní problémy a čeká ho pobyt v nemocnici, jestli bych mu nepomohla s počítačem, aby se v nemocnici mohl dívat na filmy. Domluvili jsme se na odpoledne. Musela jsem jet na Laďově kole, protože moje už zase neposlouchá. Musím ho nechat vyčistit, šlapu naprázdno, nechce zabrat, dokonce jsem z něho před domem spadla. Naštěstí se mi nic nestalo. Školení na počítači a nastavení stránek s filmy jsme zvládli. Zapili jsme i Karolínku.
Pátek 21. listopadu
Laďovi jsem slíbila sekanou na cestu, tak jsem musela rozhýbat záda, abych mohla jít nakoupit. Sice se ploužím, ale nákupy jsem zvládla. K obědu jsem si upekla.
Byla to dobrota.

1 komentář:

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda