čtvrtek 20. listopadu 2014

65. DD. tak jde čas

Konečně jsem se vydala do bývalé práce. Blíží se inventura, tak budu muset chodit častěji. Vyřešila jsem první problémy. Po obědě mě začala bolet záda. Začala jsem mít problémy s chůzí, ale slíbila jsem, že půjdu na vycházku s Karolínkou, tak bolet musí počkat.
Už jsem dávno nebyla v cihelně, tak jsme se tam vydali.
Cestička je tam moc blátivá, tak jsem se raději vydala po nové cestě směr Bludoveček. Malá byla nepokojná, hlavně když jsem zastavila.
Pohled od vodárny
Je krásná když spinká.
Záda mě čím dál víc bolela, byla jsem ráda, že jsem se doploužila domů. V noci mě záda nedovolila spát. Měla jsem bolest při každém pohybu.
Středa 19. listopadu
V 9 hodin jsem byla u fyzioterapeutky. Dnes mi napravovala záda a krční páteř. Po práci na zahrádce se mi rozbouřil tenisový loket, tak mi ho zatejpovala.
Přišel Vašek a věnovali jsme se jeho fotkám potřebným k doložení reklamy a soukromým fotkám. Odešel na oběd a potom se vrátil a pokračovali jsme až do večera. Odcházel kolem 7 hodiny. 
Úterý 18. listopadu
Dnes jsem dřív vstala. Na půl deváté jsem byla objednaná k zubařce. Naštěstí jsem neměla žádný kaz, jen mi očistila zubní kámen. V 10 jsem měla domluvenou masáž, ale Jarka ji posunula na odpoledne, tak jsem vyrazila do města. Moc často tam nechodím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda