sobota 15. listopadu 2014

62. DD. práce na zahrádce

Na zahrádce je ještě spousta práce. Laďa se pustil do rytí. Já sklidila poslední úrodu.
Pustila jsem se do hrabání listí.
nezvládla jsem to celý, ale vypadá to dobře.

Když jsme dorazili domů pustila jsem se do vaření. Nejdřív pozdní oběd a potom jsem se pustila do oběda na neděli. Pozvala jsem na chatu Přemka se Sandrou. Bude hovězí na hrášku s rýží, polévka z králičích drobů se svítkem s játry z králika. Pustila jsem se i do pečení. Našla jsem starý recept na koláč, který jsem ještě nezkusila, tak uvidíme jaký bude.

1 komentář:

  1. Taky jsme sklidili poslední úrodu ... ale jen fazole.-)))
    Koláč vypadá móc dobře .... teda fakt mi dneska děláš chutě, já snad udělám inventuru v ledničce:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda