pátek 15. února 2013

87. den II pátek

Tento týden jím zdravé snídaně. Pohankový ovocný salát.

2 komentáře:

  1. tak ten bych si dala taky:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Alenko ,,,taky se snažím neříkám že když něco upeču že jsi nedám dám ale nějaké mlsání dortíků a sušenek a různých dobrůtek jsem dávno odbourala a nějak je to prd platné náhodou jsem našla loňskou fotku jak stojím na váze a letos mám o 7kilo víc ,,,tak to mě naštvalo ale je fakt že se teď cítím plnější ale jsem unavená a nemám sílu na nějaké cvičení běhání ...nemám motivaci manžel hubne a já kynu...a tak to by mě mělo vyburcovat !!! jenže on to nepotřebuje je celý život štíhlý ale má starosti o zdraví atak asi trochu nervičky a je to jenže já to mám obráceně trošku nervy a právě jim a plácám co se dá .....

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda