pátek 8. února 2013

80. den II Karneval- kdo uhodne naši písničku?

Ještě naposledy na běžky - pralinka
Karneval na sněhu, téma písnička
Poznáte naši písničku?
Odjezd domů, večer jdeme na ples v divadle.
Náš team
I v divadle se dá čutat
ukázka z představení

5 komentářů:

  1. Ahojky krásně jste si to užili ....moc hezké fotky a přemýšlím o jakou píseň jde ? to mě pobavilo ....zdravím...

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, Ali, ty jsi mě potěšila, ani nevíš jak .... ta fotka z "Paprsku" !!!!,...... můj mamžel na ní vyrůstal, jeho rodiče tam dlouhá léta dělali správce a on tam strávil celé dětství, máme to tam moc rádi ...... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezdíme na Paprsek už od roku 1980. Dřív jsme jezdili na chatu Stará škola ve Velkém Vrbně. Jezdili jsme tam v létě i v zimě a vždy jsme šli na Paprsek. Mám to tam moc ráda. Kluci se tam naučili lyžovat. Nový majitel se o chatu Paprsek opravdu stará.

      Vymazat
  3. PS: Ali, i ty ostatní fotky jsou úžasné .... vypadáte jako parta lidí, kteří umí udělat srandu, to je super .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už od roku 2000 jezdíme na chatu Paprsek s touto partou. Jsou to kamarádi z Opavy, Ostravy, Frýdku Místku a okolí. V září jezdíme do Beskyd - Sepetná penzion Sluníčko.
      Srandy si užijeme vždy dost.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda