sobota 11. února 2012

Klidná sobota

Včera jsem dostala chuť na uzený, tak jsem koupila uzené koleno. Uvařila jsem ho. Byla dobrá polévka.
Potom jsem koleno naporcovala i s kůží a porce potřela pastou: prolisovaný česnek, lžička medu, lžička grilovacího koření, trocha oleje, kapka octa nebo citronové šťávy.
Na dno pekáčku dáme na kostičky nakrájenou cibuli, na to položíme porce masa, trochu podlijeme a dáme péct. Pečeme asi 30 minut.
Jako přílohu jsem dala šťouchané brambory a zelný salát z kyselého zelí.
Kyselé zelí
1 mrkev
2 jablka
1 menší červená cibule
trocha olivového oleje
Zelí překrájíme, jablka nastrouháme na hrubém struhadle, mrkev na jemném struhadle, cibuli nakrájíme najemno, vše smícháme, zakápneme olejem a podle potřeby dochutíme. Můžeme zalít lákem ze zelí, osladit a případně zakápneme citronem a osolíme.

Odpoledne Laďa nainstaloval na verandu kladku, protože se rozhodlo, že se mu nechce nosit dřevo dvě patra.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda