pondělí 23. ledna 2012

Promítání

Dnes jsem celé dopoledne připravovala fotky na večerní promítání z loňského karnevalu a pobytu na Paprsku. Nachystala jsem karneval , že se večer promítne. Po obědě jsem se převlékla do sportovního a vyrazila jsem pěšky na běžky. Z včerejšího pěškování mě bolí koleno a až jsem vyrazila ven, tak jsem si uvědomila, že jsem si nevzala ortézu. Proto jsem zvolila nenáročnou vycházku. Vyjela jsem na hranici a potom směr Polská hora. Otočila jsem se na cestu zpět, až to začalo moc stoupat. Na Palaši jsem narazila na dvě Evy, tak jsem si s nimi vyšlápla nad Palaš, abych se taky trošku svezla. Nic moc jsem nenajela asi tak 7-8 km. Nemohla jsem jet s nimi dál, protože jsem měla domluvenou saunu a tu jsem akorát stíhala. Sauna mi udělala moc dobře. Vypotila jsem trošku ty svoje problémy. Na chatu jsem si vzala už věci i na večer a knížku, abych přečkala dobu do promítání. Začala jsem číst "Simona Monyová Život a smrt" od Richarda Sachera.
Béďa nejdřív promítl moje fotky, při promítání si uvědomil, že hodně jich bude i v jeho promítání. Zapomněla jsem, že jsem mu dala všechny fotky, co jsme nafotili a on jich hodně ve své prezentaci použil. Potom Béďa promítl fotky s bezva vyprávěním o jeho loňské cestě do Pakistánu. Večer zakončil promítáním fotek z jeho cesty na motorce napříč Nanbií.

Ještě jsem chvilku s holkama poseděla, ale veselý hovor Hanky mi dnes nedělal dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda