pátek 20. ledna 2012

Mám dovolenou

Vzala jsem si dovolenou, abych se v klidu připravila na odjezd na Paprsek. Začala jsem počítačem, fotopapíry, čtečka. Dnes má Laďa narozeniny, musím mu jít koupit dárek. Potom jsem šla nakoupit, nové dobíjecí baterie, knedlík, máslo, citrony, mandarinky, pečivo a koupila jsem si u vietnamců oběd. Laďovi jsem koupila k narozeninám pěkně drahou bonboniéru a víno. Po obědě jsem vyžehlila prádlo, nachystala jsem si oblečení a všechno narovnala do tašek. Byla jsem celkem brzo sbalená. V pět byl u nás Máňa. Když viděl moje zavazadla, prohlásil, že Hrůza si už může vzít jen igelitku.  Naložili jsme všechno a jeli pro Evu, její zavazadla už musela jít na sedadlo. Ve Starém Městě se k nám přidal Fousatej a směle jsme pokračovali směr Paprsek, aniž by chlapi nasadili řetězy. V posledním stoupáku zůstal Pavel stát a my jsme skončili o něco níž. Nejvíc jsem se pobavila, když Fousatej vyndal rezervy na kterých měl nasazený řetězy. S námi to bylo horší, Máňa řetězy neměl a ještě nacouval do bariéry a tím jsme zablokovali provoz. Volala jsem Laďovi a místo něho jsem se dovolala nějakému polákovi. Pavel nás vyvezl nahoru a zanedlouho dojel Máňa. Toho nahoru vytáhl jeden čekající džípem., jenže mezi tím vyjel na pomoc Máňovi, Lukáš s řetězy a s lopatou. Bral ho Víťa, který se vracel do Olomouce a bral našeho Káju do Šumperka. Máňa dojel na Paprsek a Lukáš se vrátil pěšky. Poseděli jsme na chatě, probrali jsme organizaci a nachystali pár potřebných plakátů. V maringotce bylo strašný horko.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda