neděle 29. ledna 2012

Den klidu

Dopoledne jsem chvilku četla knížku od Cecelie Ahernové - PS. Miluju tě.
Uvařila jsem milionovou zeleninovou polévku. Jako druhé jsem se rozhodla, že zkusím novinku, kuře na švestkách. V pátek jsem koupila kuřecí čtvrtky a švestky mám v mrazničce. Jako přílohu jsem udělala pečené brambory. Kája mě pozval, ať se přijdu podívat na jejich byt. Už mají vyzděné jádro, obloženou koupelnu a Kája natahuje omítky. Připomněla jsem si, že při hezkém počasí byl z okna kuchyně vidět Praděd. Dnes byl krásný den, Praděd byl vidět i když v mírném oparu. Musela ven, potřebovala jsem koupit maso na vývar. Až když jsme sedli k obědu, jsem se dověděla, že Laďa dnes musí držet vodovou dietu, protože jde zítra na vyšetření tlustého střeva. Víc mi zatím nechce říct, tak snad se dovím, jak vyšetření dopadlo. Koupila jsem hovězí maso a uvařila jsem mu vývar.
Musím se pustit do výběru a úpravy fotek ze závodu. Slibila jsem Víťovi, že mu pár pošlu, aby je mohl dát na stránky Paprsku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda