neděle 22. ledna 2012

Běžky nebo pěšky?

Ráno většina vyrazila do Petříkova. Trošku neobvyklý termín, protože vždy se jezdí ve čtvrtek. Mě to nevadilo, měla jsem aspoň klid a mohla jsem dělat na fotkách z loňského Paprsku. Jsem strašná ostuda, ještě jsem je nedala na stránky. Po obědě jsem se rozhodla, že se půjdu projít na běžkách. Převlíkla jsem se, vzala jsem běžky, ale nemohla jsem najít hole. Všechny co byly v maringotce jsem měla nad hlavu. Ne že by mě to moc zklamalo, mám tu 3 knížky. Přišla jsem na chatu a postěžovala jsem si a hned se našel dobrodinec, Eva mi půjčila svoje, tak jsem musela vyrazit do stopy. Když si tak kráčím krajinou na běžkách, tak si vždy vzpomenu na kamaráda Jirku, který se vždy ptal: Proč se tomu říkají běžky, když já na nich rozhodně neběhám, pro mě jsou to pěšky. Vydala jsem se směr Růžovka. Cestou jsem se zastavovala, abych vyfotila zajímavé obrázky. Tam a zpět jsou to jen 3 km, tak jsem se vydala ještě na Palaš s tím, že se parta už bude vracet z Petříkova, tak je vyfotím. Abych je tak nestála, tak jsem si vyšlápla nad Palaš, s tím že se aspoň svezu. Ne sníh byl hodně pomalý a moc to nejelo, musela jsem se odrážet. Krátce po mém návratu na chatu přijeli Petříkovští.
Večer jsme šli na chatu. Lumír hrál chvilku na kytaru a pak se povídalo. Hlavně jsme si my ženský domluvily saunu, že půjdeme před chlapama.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda